juniorsen Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Hm... Lappen? Strikket en genser? Skrevet en bok? Spilt en en cd?
coa75*tofinegutter* Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 fått gubben til å fri= hvis det er rett, mottas tips hvordan du greide det med takk! Har prøvd i 6 år men det er som å pisse i motvind.....
Piri Skrevet 28. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. september 2008 Nei! Dette er enda bedre! Har overtalt ham til å pusse opp kjøkkenet. Det har stått slik i 22 år. Fan heller; stekovnen er rød med 3 kokeplater. Det er tidlig 80-tallet det. Gulnet panel og slitt belegg. Et grønt ett! Innredningen er sånn folie-greier. Rød og grusom. Skammer meg over hele kjøkkenet. Men nå har han kapitulert og til og med blitt enig om kjøkken fra Lidhults:) Skal til og med utvide! Gjett om jeg gleder meg!
coa75*tofinegutter* Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 ha ha, takk for spenninga og grattis med nytt kjøkken snart. Mye arbeid med sånt, men deilig når det er ferdig. Pass på å sjekke priser på flere steder på alt dere skal ha= Vi har bygget hus og er knallfornøyd med mitt kjøkken!! Induksjonstopp med booster- I want to kiss it!! Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Matlagingen er plutselig en drøm. Pluss den uunnværlige funksjonen nå når jeg er i ammetåka: tidsknapp som slår av ovnen etter ei viss innstilt tid. Sist kokte jeg ihjel mange smokker og tåteflasker gitt, denne gangen skjer ikke det nei. Hah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå