Gå til innhold

Samboeren min har aldri slikket meg der nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi har vert sammen i 2 år! Jeg har sugd han max 5 ganger, ikke fordet jeg ikke har lysst, men føler ikke at han lar meg gjøre det på en måte...

Jeg er renslig og dysjer hver dag skifter truse 2 ganger om dagen en om morgenen og en rett før jeg legger meg. Og barberer meg der nede hver dag i dysjen,så det har ivertfall ikke noe med rensligheten og gjøre! Han virker egentlig litt sjentert når det gjelder sex, han er muse stille mens vi holder på og det er som oftest bare inn og ut i misjonær..

I begynnelsen hadde i masse spontan sex overalt i huset som virker nokså normalt i begynnelsen av et forhold,men nå er det helt dødt..

Jeg er av den kinky typen og det vet han,men det blir liksom alltid det samme opplegget hver gang.

Ver gang jeg tar opp tema sex fks hva tenner du skal vi ha oss en kjapp en osv, virker han så uinteresert og flau på en måte, han liker ikke og snakke om sex , så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for og få litt gang i den ellers så kjedelige og sjelde sexen her i huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er han nok litt reservert... Kanskje du kan kjøpe noen bøker (med litt stillinger og teknikker, a la kama sutra)? Ikke si de er til ham, men han vil nok garantert titte litt i dem i skjul. Kanskje han får noen gode ideer derfra og får kanskje til å åpne seg litt mer?

Skrevet

Takk for tips, han liker egentlig ikke og snakke om følelser generlelt og er ikke typen som åpner seg for gud og ver mann liksom

Skrevet

høres ut som min samboer dette. vi har også vært sammen i 2 år og han er ennå så beskjeden at lyset bør helst være av, hvis jeg ser han i øynene under sex blir han bryddd+++. når jeg prøver å snakke om sex går alltid temaet over på noe annet! jeg har prøvd alt fra å gå litt rundt grøten og spurt helt direkte hvilke stillinger han liker osv. men da får jeg ofte til svar "jeg vil ikke vite hvilke stillinger du liker for da vet jeg at du har hatt sex med andre. og det vil jeg ikke tenke på". men det var jo ikke det som var poenget! jeg spurte jo hvilke stillinger HAN liker!

jeg skulle sikkert ha kommet med noen gode tips nå, men sannheten er at jeg trenger noen selv:) hehe.... men noe som hjalp litt her da var å diskutere sex når vi begge hadde klærne på. altså ikke naken i senga. følte seg "avkledd" nok fra før tror jeg. i starten ble jeg beskjeden selv også, men fant fort ut at det ikke var til noen nytte. så vi har da faktisk hatt sex på kjøkkenbenken også, noe jeg er sikker på at han har lysttil igjen, men tørr ikke si det eller vise det. det må komme fra meg:)

Skrevet

Kanskje du bare må få ham til å snakke om det?

Si at du ville likt om han gjorde det. Spør hvorfor han ikke gjør det. Synes han det er ekkelt? Jeg tror jeg ville ha syntes det om jeg var mann for å være helt ærlig. Lukter jo lett ikke akkurat så bra nedi der. Liker f.eks. ikke at mannen gjør det om jeg ikke er helt ny-dusjet. Er litt hysterisk i forhold til renslighet. Kanskje det gjelder mannen din også...

Håper ikke dere kommuniserer like dårlig når det gjelder andre ting også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...