fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Det er så jævlig utakknemmlig! Gulvet ser jo like jævlig ut etter et par timer! Og dessuten knakk jeg moppen min forrige gang jeg vasket;( Ikke spør meg hvordan jeg fikk det til for det er ikke akkurat mye krefter i denne kroppen her. Nå får jeg dra meg løs fra dataen og sette i gang igjen. Argh!!
Patetica fåkksi Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Mitt tips: Bygg et hus på sånne stolper, så legger du teppe med samme mekaniske som en rulletrapp, og da er det bare å trykke på en knapp også snuuuuur teppet seg rundt og du får en ren side opp. Best om du bygger på en tomt som er litt utsatt for jordskjelv for da riser driten seg av av seg selv. Den som er under, altså. Ja og forresten, møbler kan ikke stå på gulvet da, klart. De må skrus fast i veggen.
Ikkelektuell Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Dette kan vise seg å være starten på noe stort, Bompi! Jeg har alltid visst at du var smart, men dette overgår alt annet.
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Ja det var jævli smart balooa. Hehe;-) Har du lyst til å komme å bygge for meg?
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Ja, det har jeg tenkt på selv faktisk;-) Får finne fram sysakene og lage moppedrakt til begge unga. Er det noen som har tatt patent på det ennå? Det er jo en sykt bra idé!
FuckFace Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Noen som har en ide for hvordan man kan gjøre det lettere å brette klær og legge dem på plass i skapet også????
fru tekopp Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Skaff dere vaskehjelp! Gjør undre for både kropp og sjel! Også blir gulvene rene helt av seg selv! Utrolig!
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2008 Er ikke vaskehjelp veldig dyrt da? Jeg har tenkt på det men vet ikke om lommeboka blir så veldig glad liksom. Fuckface: Vi får lage oss en robot hver tror jeg. En super robot som kan alt av husarbeid (og gjerne litt barneoppdragelse i samme slengen)... DET hadde vært noe det!
FuckFace Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Jeg har prøvd å programmere han jeg bor med, men det ble total kortslutning.,.. flatt batteri uten mulighet for lading...
fru tekopp Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Betaler 400 annenhver uke. Spiser ikke hele matbudsjettet det akkurat. Har fixa det privat. Byråer er dyyyyyyyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå