Honningmelon Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Minsta vår på 22 mnd har hostet i over to uker nå, og hoster fortsatt ganske mye. Det er spesielt på natt. Da får hun skikkelige hostekuler som hun brekker seg av. Kan høre hun er tett. Har ikke hatt feber som vi har merket. Er det litt tidlig å kontakte lege?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Er mye forkjølelse ute og går nå, mini har akkurat vært sånn han også. Tok 3 uker før han var bra.. Men hvis hu er skikkelig tett så er det bare å ta kontakt med legen. Bedre da å få lyttet på henne for og sjekke om det er noe
Lille Kolibri Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Er nok som oftest et virus. Hvis allmentilstanden er bra, ville jeg ventet, men selvsagt, jeg er jo ikke der og er ikke lege
Honningmelon Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Ok. Kanskje vi skal drøye det litt da...
camosilla Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde kontaktet lege jeg, verken barn eller voksne skal gå lenge med hoste.
Honningmelon Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Ja, jeg må uansett kontake lege i mårra pga meg selv, så kan vel sjekke opp minsta med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå