Gå til innhold

Noen som har Teutanias dunpose eller Easykid dunpose??? Evt. Öldenwar dunpose :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele tiden tenkt jeg skulle ha Öldenwar dunpose fordi den virket safe, men den er jo veldig dyr så tenkte jeg skulle sjekke ut andre på markedet. Har teutonia vogn.

Noen med gode råd til en forvirret førstegangsmor ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte. Trenge hjelp :)

Skrevet

Du kan jo kjøpe en brukt odenwalder f.eks? Jeg kjøpte slik pose til nr 3 og tror faktisk det er mitt beste babykjøp ever....dvs etter dry-kid madrassen:)

Skrevet

Er ikke så veldig glad i å kjøpe brukt.... Tusen takk for svar!!! :D

Skrevet

Jeg har Odenwälder lammy xl dunpose og Easykid dunpose. Er like glad i begge, men Easykid posen kan brukes lengst. Anbefaler den om du tenker penger.

Skrevet

Jeg vil ha den beste. Så hvis det er Odenwälder så vil jeg at prinsessa mi skal ha den :) Syns det er dyrt, men det koster med kvalitet. Men hvis noe er like bra, men billigere fordi de ikke er like "kjent" så kjøper jeg gjerne de istedet :)

Skrevet

Vanskelig å si hvilken som er best, sånn ved bruk er de veldig like. Lammy xl har jo lammeskinn, men det kunne jeg fint klart meg uten. Ellers så har odenwalder mange typer i forskjellige prisklasser, så det spørs hvilken du vurderer. Den med bamsen i og Easykidposen er så og si identiske syns jeg. Men når posene skal arves til barnabarna om 20/30 år finner vi nok ut kvalitetsforskjellene.

Skrevet

www.lilleprinsen.no har odenwälder lammy xl til 1800 kr og easykid dunposen til 1499 kr (tilbud til i morgen) Har selv handlet der flere ganger og er godt fornøyd.

Skrevet

Det er den med bamsen i jeg har vurdert. Har lammeskinn, så tenkte at jeg kunne bruke det inni posene hvis det ble nødvendig.

For meg virker den EasyKid posen veldig bra, å det er jo litt prisforskjell. Har begynt å tenke at det dyreste er det beste, men det er det jo ikke alltid :)

Skrevet

Men hva koster den med bamsen i? Trodde den ble solgt til 1399 på lilleprinsen tidligere. Full pris er vel 1899 kr på barnashus, Easykidposen kommer til å koste 1999 kr når introduksjonstilbudet er over tror jeg. Sånn sett er de nok ganske like prismessig.

Skrevet

Finner ikke den med bamse inni på lilleprinsen.no. Eneste jeg finner er på barnas hus og babyshop til 1899. Noen som har andre tips på nettsider hvor de kanskje har den billigere??

Skrevet

Jeg kjøpte ALVI outlast med Klimaregulering og en Eisbärchen Fleece voksipose til under 2000 kr på en tysk side. www.babyshop.de. og de leverer til Norge. De har oxo den med bamsen inni.

Du kan jo ta deg en titt..... Da går du inn på linken Unterwegs, kinderwagen og kinderwagenzubehör... Füss-säcke.

Skrevet

Tusen takk for link :)

De hadde bare den lille posen med den bamsen inni. Den som er til bilstol og hardbag.

Skrevet

Jeg har den odenwalderposen med bamsen i, og er kjempefornøyd. Den kan brukes til de er ca 3 år. Ord pris, er 1899,- men jeg kjøpe den nylig på tilbud på Barnas hus, for 1499,-

Den er dyr, men verdt hver ei krone =)

Kanskje noe å ønske seg som "tidlig" julegave fra besteforeldre??

Skrevet

den er bare 90 cm er ikke det veldig kort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...