lillemor_til_to Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 jeg var inne på spå og horoskop og spurte om jeg skulle føde før eller etter termin...og ei "spådame" svarte at jeg skulle føde før termin og skulle få ei jenta...men på UL visste de gutt han hadde tiss og.... og det jeg lurer på er ....herregud....eg vet d e dumt men..... tissen kan jo ikke forsvinne.... ER ikke det 100% at jeg får gutt da? (tissen kan jo ikke forsvinne)...han hadde jo tissefant :-))))
FruBoger fødeklar Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hehe, unnskyld at jeg ler..men å stole på spådamer? viste bildene tissefant så er sannsynligheten for gutt stor, men det skjer jo ting.. kanskje "ho" bare lå litt rart eller noe:P best å ta slik når barnet kommer:P lykke til
temine Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 100 % sikkert er det ikke med en UL, men ville nok stolt mer på ultralyden enn ei dame på spå/horoskop. De trenger jo ikke å kunne spå for å svare der inne, de kan jo bare gjette om de ønsker. Så du en tissefant på ul er det stor sjanse for gutt. Jeg vet sikkert da, for har tatt fostervannsprøve....men var ganske så sikker etter ultralyden jeg hadde først og. Så det hele MEGET godt;)
sommerfugl4 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hei! Du kan da ikke bli lei deg for dette! Tror nokså sikkert at du heller kan stole på ul enn ei spådame! Så slapp av , du får nok den lile prinsen din! lykke til
lillemor_til_to Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 hehe....tusen takk...håper d....))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå