Gå til innhold

noen som har oppererte vsd barn her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt barn er opperert for over 1 år siden, hun er nå 1 1/2, når hun er syk, kanskje oftere, da svetter hun så mye i hodet. noen av dere andres barn som gjør dette, grunnen til at jeg skriver her, er at mange er opperert for vsd og ingen som svarer på kronisk syke barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er operert for fallot, og har og har ikke vært plaget med å svette på hodet.

Hun ble operert da hun var 11 mnd, og er snart 2,5 år.

Skrevet

noen barn svetter jo mye i hodet under lek, han første min så ut som han hadde dusjet, men det er ikke så lenge siden vi oppdaget det, men når hun er forkjølet merker jeg det, hun er jo ekstremt aktiv, kan jo være det, men er liksom litt på vakt.

Skrevet

Vet ikke om dere er ofte på kontroll, men det kan kanskje være greit å ta opp ved neste kontroll.

 

 

Skrevet

ja det skal jeg, men det er lenge til, får se det litt an, det er jo ikke noe tegn til slapp eller noe, tvert imot....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...