tuppen og lillemor Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 mitt barn er opperert for over 1 år siden, hun er nå 1 1/2, når hun er syk, kanskje oftere, da svetter hun så mye i hodet. noen av dere andres barn som gjør dette, grunnen til at jeg skriver her, er at mange er opperert for vsd og ingen som svarer på kronisk syke barn.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jenta mi er operert for fallot, og har og har ikke vært plaget med å svette på hodet. Hun ble operert da hun var 11 mnd, og er snart 2,5 år.
tuppen og lillemor Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 noen barn svetter jo mye i hodet under lek, han første min så ut som han hadde dusjet, men det er ikke så lenge siden vi oppdaget det, men når hun er forkjølet merker jeg det, hun er jo ekstremt aktiv, kan jo være det, men er liksom litt på vakt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Vet ikke om dere er ofte på kontroll, men det kan kanskje være greit å ta opp ved neste kontroll.
tuppen og lillemor Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 ja det skal jeg, men det er lenge til, får se det litt an, det er jo ikke noe tegn til slapp eller noe, tvert imot....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå