Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg må bare.. Min er ganske bra. Han har en deilig kuk, stor og tykk. Helt perfekt. Men han blir for ivrig noen gang. Lite knulling her, mest knulle fort hardt og heftig før jeg faker en orgasme i frykt for at han ikke skal holde ut mer.. Både kondismessig , og ståpikkmessig. Han slikker bra, under veiledning:-) På en skala fra 1 til 10 , så får han en 5 `er ... Han ville blitt knust om jeg hadde sagt dette til han .. Så jeg er en god kone , smiler pent og faker i rykk og napp:-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Faker aldri, for han vet hva som funker for meg. Klar tier! Jeg er nok ikke like bra som han.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg syns vi passer bra sammen han og meg. Og siden jeg alltid kommer om jeg vil (noen ganger er jeg trøtt og vil sove) og han alltid holder ut så lenge som nødvendig så er jeg ganske fornøyd jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 mannen min er en veldig god elsker egentlig!kan ikke skryte på meg at sex er alt for eksperimentelt,men jeg kommer hver gang han slikker meg, og dette er noe han gjør hver gang vi har sex.synes det er utrolig omtenksomt av han! (jeg kommer aldri av å bare ha vanlig samleie) etter at jeg har kommet har vi samleie i kanskje max 10 minutter, synes det er bedre med en knallgod kjapp en istedet for en langdryg kjedelig en:) beste stillinga er kjedelige misjonæren,da kommer han langt inni meg og han ligger tung og god oppå meg. nå fikk jeg faktisk lyst på sex!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Faker her også ;o) Men sexen er bra for det. Har bare måttet fortsette å fake siden jeg gjorde det i begynnelsen. Men får orgasme hver gang for det, enten ved hans hjelp eller min egen ;o) Men da kun på klitoris! 6-7 kanskje
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Faking er da ikke mye snilt?? Min er den beste jeg har hatt. Kan til tider være litt sånn rutine-opplegg. Og synes noen ganger vi gjerne kunne hatt litt bedre forspill. Men jeg kommer hver gang, enten før eller samtidig. (han venter stort sett på meg) Får ikke helt til å plassere ham på noen skala da... Men vi fungerer veldig bra sammen seksuelt!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg synes han er kjempedeilig!!men....jeg har aldrig hatt orgasme med han. Vi har vært sammen i ni år. Han vet ikke dette. Faket en del ganger, ellers så tror jeg han hadde følt seg mislykket. Kanskje..Får orgasme alene. Har ikke hatt så mye sexliv før han.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 nei ikke snilt å fake, det er sant. men det ville knust han om jeg nå først kom med sannheten. han får meg til å komme, men da må jeg veilede... HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Min eks er fantastisk elsker;) Men han er min eks, og vi har ikke sex, da. Kan si såpass at det var ikke pga sexen det ble slutt;) Nærmer seg 10'ern på denne skalaen din, HI. Orgasme hadde jeg hver gang, ved stimulering av klitoris under samleiet. Trengte aldri fake, og det har jeg heller ikke gjort siden. Får jeg ikke orgasme, så får jeg det ikke. Så enkelt er det. Da må elskeren legge seg i selen, og få det til å bli godt nok for meg. Tragisk å være i et langt forhold, og så fake dette. Krev mer av mannen(og dere selv). Og kjøp litt leketøy på kondomeriet;) Vibrerende egg gjør det hvertfall helt unødvendig å fake mer.
Jenta_00_ Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 min er så fantastisk til tider.. og andre ganger ikke.. han er den ENESTE som har noensinne fått meg til å komme og det tok 8måneder.. han tror ikke på meg når jeg sier det men det får være hans greie Vi har slitt litt i det siste med forholdet og tror jeg har fått en "psykisk sperre" på å komme nå.. men håper det går over! Men sex'n er sinnsyk digg og vi gjør mye variert
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Da skal jeg kjøpe vibrerende egg:-) Er det noen andre sexleketøy og anbefale ei som sliter med å få orgasme..?Heldigvis synes mannen min det er helt greit med leketøy. Har hatt kun en dildo før, men den ble jeg ikke opphisset av i det hele tatt. Det var en helt enkel glatt penis med litt bøyd tupp,vibrerte. Nå vil jeg ha noe skikkelig. Har virkelig lyst på et bra sexliv med mannen min jeg, men jeg er ikke typen som liker å "kreve" noe av mannen min. Jeg som har vært sammen med mannen min i 9 år...OG elsker MASSSE:-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Vi har faktisk tatt avstøping av min samboers penis. og satt en vibrator inni. Dette er absolutt en hit. fås kjøpt på kondomeriet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Har aldri feika. Han er kjempeflink, så det er synd at jeg ikke er så interessert i sex for tida. Skjønner at han blir frustrert, det har vært omvendt til tider. Bare synd at han glemmer hvordan han selv har hatt det i slitsomme perioder med sexlysten, det virker ikke helt som at han forstår hvordan det er for meg. Han pleier å spørre om det var godt etterpå. Da er jeg ærlig når jeg svarer han.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 Jeg kan med hånda på hjertet si at samboeren min er en fantastisk elsker! Han veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Han slikker som en gud (eneste mannen som har gitt meg orgasme... EVER!), og tar seg god tid til forspill. Jeg hater å bli behandlet som en sexdukke, og det har han heldigvis aldri gjort! PS.... Hvis du fortsetter å fake, så blir det jo aldri bedre...!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #16 Skrevet 29. september 2008 Mannen min gir meg orgasme hver eneste gang. (ved å stimulere klitoris på en eller annen måte) Faiket mye i starten men fant ut at jeg ikke kunne fortsette med det til evig tid. Han er ikke så god til å kysse da....bruker alt for mye tunge, men jeg har ikke hjerte til å si det til ham. Min får en 10 er!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #17 Skrevet 29. september 2008 For å si det slik: Det var pga sexen jeg i et helt år var overbevist om at HAN måtte jeg ha;) Selvfølgelig hadde han andre kvaliteter som jeg så hos han,men han hadde vel noen dårligere sider som jeg overså fullstendig pga helt vannvittig bra sex:) Nå har jeg prøvd flere "biler" før jeg har "kjøpt" de,men denne bilen her er av et eget fantastisk slag:)))))) Tanken på at noen andre skal ha sex med han er IKKE aktuelt.Han er MIN og runder 10 helt glatt;)))))) Har egentlig ikke lyst til å være anonym,men siden alle andre er det så får vel jeg og da;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #18 Skrevet 29. september 2008 Han får en 5-er. Han er under opplæring enda!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #19 Skrevet 29. september 2008 Min er en helt fantastisk elsker, 20 på min skala. Men vi passer utrolig godt seksuelt og har samme intresser nr det gjelder sex og liker begge og ekspremintere. Prøv ut forskjellig sex, kjøp sexleketøy, fortell hverandre fantasier uansett hva det måtte være. Man trenger kun ha god kommuniasjon for at sexen skal bli fantastisk. Ikke vær redd for prøve nye ting:D:D
tante grusom master of law Skrevet 29. september 2008 #20 Skrevet 29. september 2008 Jepp, min er en fenomenal elsker!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #21 Skrevet 29. september 2008 Min er en super elsker. Første som noenganger har gitt meg orgasmem får det ikke ofte, han må "jobbe litt" hvis det skal gå for meg. En klar 10 er.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #22 Skrevet 29. september 2008 Jepp, uten tvil. Han får en 12'er av meg Vi har vært sammen i 9,5 år, er gift og sexlivet vårt er deilig! Grrrr...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #23 Skrevet 29. september 2008 ja han er det i mine øyne. vi passer perfekt for hverandre i senga! han får en klar 10'er. men han er jo såklart trent opp da, hehe. da vi ble sammen visste han jo ikke hva jeg likte. kommunikasjon er alfa omega! jeg får orgasme 99% av gangene vi har sex, den siste % er jeg trøtt og gjør det for hans skyld vi bruker sexleketøy, og finner det opphissende:) gjør litt forskjellig, men er heller ikke de mest eksperimentelle.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #24 Skrevet 29. september 2008 På en litt dårlig dag er min en 7èr, og en 10èr på en god dag ;-) Er svært fornøyd....og det har bare blitt bedre og bedre med tida... Sånn det skal være mellom to som elsker hverandre og kjenner hverandre godt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #25 Skrevet 29. september 2008 Godt sexliv her, og av mange elskere har jeg faktisk funnet den som kan tilfredstille meg, uten faking... har hatt mange egoe sengepartnere, men ikke nå... mmmm, deeeilige mannen min!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå