ツWonderfull Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Det går ikke an å lagre de sant? Altså, bildet av den peronen jeg snakker med, vil gjerne ha det bildet, men får ikke til å lagre det, så det går vel ikke....? Er det kanskje en smart måte å gjøre det på? Pyse jeg, kan jo spørre om han kan sende det på fil, men tørr ikke...
Piri Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har du bildebehandlingsprogram? Da kan du bruke screencapture. Blir dårlig oppløsning når du forstørrer, men bedre enn ingen ting. Du kan også bruke print screen og skrive det ut. Så kan du ha det under hodeputa og ta det fram og sikle på det når det passer;)
ツWonderfull Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 har ikke bildebehandlingsprogram, finnes noe gratis på nett som kan lastes ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå