Gå til innhold

dere med pergo, har dere pause mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en enkel perokur,men fikk tr i dag.

 

Fått beskjed om å ikke ta pergo denne mnd, fordi de virker uansett?!?

og så ny kur etter det hvis det ikke klaffer.

 

 

Forrige gang jeg gikk på pergo tok jeg kur, to mnd på rad..

 

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei=)

 

Jeg har også gått på en enkel pergokur denne mnd,fikk tr på torsdag jeg da....

 

skal begynne på ny enkelkur imorra jeg, og har ikke fått noen beskjed om pausemnd...

 

men jeg trodde egentlig at jeg skulle begynne på dobbelkur nå da,men fikk da beskjed av legen at mine blodprøver hadde så bra verdier at jeg kun trengte enkelkur....hmm,dem vet vel best=)

 

har dere prøvd lenge eller? har prøvd siden januar 07,så begynner å bli rimelig fortvila og lei når TR melder sin ankomst hver mnd!!!

 

 

 

Skrevet

Vi har vel ikke brukt prevansjon på ovet ett år. Har en datter på 2 år, som vi strevde lange med å få. Ble gravid på andre pergokur da. Men hadde ikke pausemnd da. Fikk oppfølging hos gyn den gang. Nå er det fastlegen, og han virker litt mer forsiktig..men får stole på han:)

 

Skjønner du er lei. Dere har prøvd lenge ser jeg. Har dere barn fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...