mammatil4gull Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 fikk kjöpt en nörstebarn genser og bukse her inne så tusen takk for det men , skulle så gjerne hatt bodyer og strömpebukser bla også pysjer og slikt med bleieopning ikke mindre en 74/80 da gutten min er 69 cm nå og 8 mnd ... fra merker som janus , nöstebarn , po.p osv.
milk Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har en ubrukt mosegrønn pysj i str. 92, meeen har ikke helt bestemt meg om jeg vil selge den;) Den ligger fremdeles i uåpnet pose, og kan evt selges med kvittering. Ny koster den kr 529. Str. 92. Hvor mye kan du evt tenke deg å betale? Kan jo bytte den, men lang reisevei. Får liksom ikke bestemt meg om jeg skal ta den ibruk eller ikke...
digger Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg tror jeg har pysjamas fra Nøstebarn med fot i str. 74, 80, 86. De er jo ganske store i størrelsen mini på snart 2 år er ca. 83 cm og han har akkurat skiftet størrelse fra 86 til 92 i den pysjen. Har også et ganske fint ullsett med genser og jakke fra Cubus som du kan få kjøpe veldig rimelig, nesten ikke brukt Ellers så tror jeg også jeg har en del bodyer, men må lete litt og se størrelse.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 jeg har 3 bodyer i lyseblå str 90 (prinseull) 1body med bukse til i str 90 (peanuts) alt er ubrukt.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 nypris er vel en 600 - 700 for alt. det er vel 149 pr janus body og en 99 per del for de fra peanuts.? uansett de fra peanuts er mørke blå=) det er jo ubrukt, men er hvis du skal ha er 300 for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå