Gå til innhold

Hvordan var dette med eggløsningen igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at det er best å ha sex rett FØR eggløsning. Nå kjenner jeg at jeg har eggløsningssmerter, er jeg litt sent ute? Eller har man de smertene like før eggløsningen? Kunne alt om dette en gang i tiden, men har glemt det helt merker jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen - jeg kunne se det på slimet. Etter Fredrik fikk jeg ikke de smertene lengre, men merket at jeg fikk slim da jeg hadde eggløsning.

Hehehe.....når du føler du har tissa på deg uten å ha gjort det så har du nok masse. Da tar du fingrene bort og ser på konsistense - det skal være blankt og strekkbart - når du tar fingrene et par ganger frem og tilbake uten at det "brekker".

Gå på Pernille siden....

Sex litt før eggløsning er nok best for da ligger sæden og venter på når egget løsner og har krefter til å komme gjennom.

Synes å huske at egget løsnet som regel på ettermiddagen i 16 tiden - om det er fakta er diskuterbart. Var en lege som hadde skrevet det i en artikkel.

Og at man må regne med 10 t for sæden å nå frem.

Jo tidligere før eggløsning er vel sjansen for jente og rett før er gutt - pga. at jentesæden var mer utholden og levde lengre. Guttene var kjappest.

Lykke til !!!!!

Skrevet

Hmm, men det slimet, kommer det før eggløsningen? Eller samtidig? Skal man da ha sex FØR det slimet, eller når det er masse?

Usj, for en samtale;) Men takker så mye for svar!

Skrevet

Hehehe...vi har da vel snakket om verre ting ;op

Slimet kommer før eggløsning - og grunnen til slimet at det er veldig fruktbart og gjør at sæden kan lettere svømme i det og overleve.

Den dagen du ikke har slim - at det har tørket er når du har hatt eggløsning. Tror det var noe slikt.

Du hopper til køys med en gang du får slimet og peser på til det ikke kommer mer ;o)

Så skulle du ha en fair sjanse.....

Krysser fingrene for at klaffer rimelig kjapt - siden studiene hadde medvirkning. Kjipt å utsette det siden det tar tross alt 9 mnd å ruge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...