ScaryMama Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg har lest at det er best å ha sex rett FØR eggløsning. Nå kjenner jeg at jeg har eggløsningssmerter, er jeg litt sent ute? Eller har man de smertene like før eggløsningen? Kunne alt om dette en gang i tiden, men har glemt det helt merker jeg;)
Turid Laila Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Så artig at dere også prøver på en til =) Kan ikke svare på spørsmålet ditt, for det vet jeg ikke. For min syklus er helt på jordet for tiden. Forrige gang var den 10 dager for sen, denne gangen kom den i dag! Siste mens var 21. august. Det henger ikke på greip for fem øre, jeg som hadde 4 uker mellomrom hver gang før. ARGH. Denne mnd. blir det sex hver dag!!! hehe Lykke til =)
ScaryMama Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Dere er også i gang ja, så moro:) Jeg er ganske regelmessig, og jeg regnet ut på terminkalkulator at jeg var mest fruktbar i tidsrommet 3 dager før og 3 dager etter 1.okt. Dette er første pp og hvis det ikke går i løpet av 3 pp så må jeg utsette det for da passer det ikke lenger inn med hensyn til studiene. Så jeg prøver å undersøke mest mulig nå Lykke til til dere også!!!
Chiquita Bananas Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Svarte deg på BIM - vet ikke om det hjelper, men jeg kom med innspill hehehe.....
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Er vel etter det jeg husker best 1-2 dager før eggløsning og i eggløsning. Lykke til, spennende tid
ScaryMama Skrevet 28. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2008 Takk så mye for svar! Får se hva vi får til da he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå