Bustehue Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Er vel ikke så mye å snakke om når man er "snart klar", men.. Er det noen innom her i kveld da?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hehe kjøttkaka.. stilig navn! Jeg er snart klar jeg også, har mast på typen så å si hver dag siste halvåret om barn, og i går sa han at det er vel bare å begynne neste måned å få det overstått;) Så jeg er i himmelen! Lenge til du/dere skal sette i gang?
Bustehue Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Jo takk, kosenavnet mitt fra sambo;) åh, heldig du da har mast i snart ett år, og det blir nok ikke noe før om ca 6 mnd. mannedyret har nettopp begynt i ny jobb og vil jobbe ut prøveperioden der. Dessuten er han skeptisk siden jeg studerer, så kan være han setter seg på bakbena fram til jeg er ferdig. Dummingen;) Gidder ikke argumentere mer heller, vil liksom ikke overtale han til det heller. Han må jo føle det selv:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 hei ja... ja, er lite liv her er selv veeeeldig klar egentli.. er så sinnsykt verpe sjuk... Men vet selv at d passer veldig dårlig å bli gravid igjen akkurat no.... pga jobb og diverse.... Men satser på at om noen mnd er ting litt mer på stell så vi kan begynne prøvinga er sååå klar.....
iiiise Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg er veeeldig klar jeg også:) ha slutta på pilla for 1,5 måned siden, å begynt å tatt folat.. men venter på sambo da.. Så nå er alt opp til han, han skal slutte med gummien når han føler seg klar har vi blitt enige om.. å han sier det er "snart", men hva snart er, er vanskelig å vite.. men prøver å ikke mase så mye, han vet hvor mye dette betyr for meg og at jeg er klar.. så nå er alt opp til han, viktig at han føler seg litt klar også.. men hardt å vente..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Jeg tror dette "snart" kommer fortere enn vi aner...
Bustehue Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 ja, "snart" er jo et irriterende relativt begrep.. ;-) Jeg har ikke fått noe snart, bare en kanskje-dato.. Og beskjed om at det kan skje før ... Noe som er ganske teit av han å si, for da håper jeg jo på gladnyheter hver dag. Men det skjer jo ALDRI .. I dag nevnte han faktisk at han grudde seg til å dele puppene "sine" med en annen. Sånn på spøk liksom, han lo etterpå i alle fall.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå