Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Etter 6 pp uten resultat, vurderer jeg nå å begynne med el-testing... Bare for å sjekke at jeg virkelig har el. Tenker på å bestille fra billigetester. Er det noen som har erfaring med de? Er de ok? Og på hvilken dag i syklusen bør jeg begynne å teste? Ca dag 10, er det passe?? Holder det å teste en gang i døgnet?? Ble masse spørsmål her nå.....
Musemor med tre søte små Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg syns de er OK. Mener det står i bruksanvisningen når du skal begynne å teste.
Gulosten™ Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 De virker fint her:) Det står i bruksanvisningen når i syklusen man skal begynne testingen. Det varierer etter hvor lang syklusen er. Vil du se en positiv EL-test derfra...? www.prinsessesoffi.piczo.com/prosjektbaby Lykke til:)
ei jente til<3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har kjøpt disse testene for første gang. Begynte å teste på dag 8 og er nå på dag 14 - fortsatt ikke utslag, men godt mulig at jeg har litt ustabil syklus etter pilleslutt..
Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Tusen takk for svar!! Kommer til å bestille el-tester og prøve! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå