Tuttelure Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 har lyst til å gjøre den i stand men vet ikke helt hva man bør ha i den. bortsett fra bleier og våtservietter.) og evt stelleunderlag (engangs).
Trulte troll Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Bleier, bleiepose, stelleunderlag, vaskekluter, body, ammeinnlegg. (Intet engangsutstyr)
temine Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Har ikke pakka en enda, men til tulla hadde vi: -bleier -våtservietter -stelleunderlag -liten håndduk -små lastposer (til bæsjebleier der det ikke er søppelbøtter samt til vått tøy mm) -ekstra smokk -skiftetøy -ammeinnlegg -liten prøvetube med zinksalve -gulpekluter Tja....komme rikke på noe mer i farten:)
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 I min har jeg alltid; bleier (5-6 stk), våtservietter, stelleunderlag (av plast, følger med stelleveska jeg har), to gulpekluter (en til å tørke bort sikkel/gulp, en til å legge på stelleunderlaget, kjekt å ha hvis det skulle skje et uhell når jeg steller ham), en rull med svarte små søppelposer (bruker dem til å ha bæsjebleier i, greit å ikke kaste disse rett i søpla), et par ekstra ammeinnlegg, en ekstra body, bukse og sokker (og stømpebukse nå som det begynner å bli kaldere) i starten hadde jeg også alltid med meg en tube lanisinoh, krem til brystvortene. Brukte denne fra dag en etter hver gang jeg ammet og har helt unngått sprukne brystvorter. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå