*Wimsey* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 hei hei.. bare lurer på en ting.. er det liksom noen normal grense for "gode"normale" svagerskap?? altså som er gjennomsnitt eller sånn per person.. litt vanskelig og forklare men hvis man forekselmpel har tatt 5 aborter.. kan man fortsatt forvente og få 3 friske barn.. hvis man ønsker 3 babyer liksom??
mammatil4gull Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 annnnnnnnnnnner ikke jeg har selv 4 barn .. ingen aborter og ikke mista noen ...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 jeg kan egentlig ingenting om dette men tror det er sånn at om man tar en provosert abort så øker man sjansene for at det kan bli vanskelig å bli gravid igjen?! at man da kan ødelegge mulighetene for barn senere? men har hørt om "mange" som har tatt abort og som senere har fått flere friske barn uten at det har vært noe galt i svangerskapene
*Wimsey* Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 takk for svar.. håper det er flere som har noe og si om det også.. jeg har ei nydelig liten jente.. men vil gjerne ha flere. men er så redd for at den aborten jeg tok for mange mange år siden har kanskje ødelagt noe liksom. at jeg har brukt om mine sjanser, hvis dere skjønner.. vi prøver ikke og bli gravide enda.. for jenta vår er ikke så gammel.. men har jo begynt og tenke på nr to...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 jeg ville vel trodd at siden kroppen din har gjennomført et vansgerskap helt fint så skal den vel være i orden som hos alle andre selvom man har tatt abort om man har fått flere unger og hatt det veldig lett med å bli gravid og alt sånn så har man vel aldri noen garanti for hvor mange ganger man kan bli gravid ?! i gamledager fikk de jo mange barn og det hendte det ble aborter eller at kroppen ikke var klar for nytt svangerskap men etter en stund så kom den i gang igjen og man fikk mange barn igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå