Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Gi meg andre grunner til at mensen ikke kom på fredag.... Pleier altid være presis,men denne gangen kom den ikke. Så jeg er jo litt nervøs da,kan jeg være gravid? 2-3 uker siden,så fikk jeg litt stikking i brystene kommer og går,ikke sånn mye,men slik jeg hadde i begynnelsen da jeg var gravid.
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kjøp deg en graviditetstest. Det er det eneste som kan gi deg svaret du søker. Men det kan jo høres sånn ut da
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Siden jeg er synsk, kan jeg gi deg et 100% sikkert svar. Jeg vet om du er gravid eller ikke. Men jeg gidder bare ikke å fortelle:P
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hihi ja du er morsom du jeg hadde jo håpet på at jeg IKKE skulle være det,passer ikke så bra nå :/
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 hihi.. har morobuksene på idag ja. Er bare fordi det er så utrolig mange som spør om det samme, akkurat som om noen på et forum kan gi deg et svar du ikke allerede vet. Kommer ikke mensen, bør du mest sannsynlig ta en test;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Huff, ja jeg vet det,men klarer ikke vente til i morgen Skulle hatt testen NÅ!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Finnes vel nattåpne apoteker i alle byer (de fleste i alle fall)? Blir vel vanskelig hvis du bor langt fra byen da.. Bare å google nattåpent apotek;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå