Silje og Vaniljebollene Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Maxi Cosi fordi det ikke er så tungt... Pluss at det er best i test og ganske billig.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Kjøpe akta graco,anger veldig. Junior på 3 mnd har det kjempetrangt der allerede,må kjøpe nytt sete. Han hater å sitte i bilstolen. Selene er også veldig korte.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Da blir det nok Maxi Cosi med base.. Ingen som har ett å selge.. hehe
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Akta graco ) Sitter mye bedre i det enn i maxi'en ) Har hatt akta til begge mine.
PAVEEL Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 akta graco. hadde det til forrigemann og skal ha det denne gang og. genialt med base + at jeg har kjøpt vogn (kjøpte det på finn), så hvis babyen sover når vi er en plass så er det bare å ta ut setet og feste det på vogna. kjekt:-)
PAVEEL Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 brukte det sist i 10 mnder:-) så synes ikke det var trangt, kunne hatt det lenger og. gutten var 11 kg når han var 1år. heter akta graco logico det jeg har kjøpt nå.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2008 Hmm, driver og kikker på finn... Hvor lenge sånn ca kan de bruke de setene da? Har ett sete men det er så lite.. eldste måtte nytte etter 5 måneder for hu var for lang og det var trangt...
Gjest irismor Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Maxi Cosi =0) Var veldig fornøyd med det setet. Hun satt/lå godt i det setet. Lange seler, god støtte. Vi var bare veldig fornyd med det setet. Skulle vi hatt flere barn så hadde blitt Maxi Cosi en gang til =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2008 Maxi er jo så mye dyrere enn akta... Skal ha med base og de jeg finner av Maxi er jo med isofix base og er ikke billige... Må kikke mer jeg.. hehe..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Jeg kjøpte Akta Graco når junior var 1 mnd. nå er han 3,5 mnd og 7,5 kg. Og jeg er strengt tatt nødt til å bytte,han sitter med skuldrene i klem. Jeg kjenner flere som måtte bytte da barna var 4-5 mnd, men også en som brukte det til han var 1 år. Og han var svær,så jeg skjønner ikke det der helt.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 Hihi,du kan få kjøpe mitt AG med base Brukt i hele 2,5 mnd
Silje og Vaniljebollene Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 Vår lange, tynne jente var over året før vi måtte bytte sete. Mener hun var ca 15 mnd. Hun har enda ikke nådd vektgrensa da, men er blitt for lang.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 Acta graco setet er et skikkelig drittsete! Både vi og frøkna hatet det setet, hun satt ikke godt i det hele tatt :-S var en helt annen unge da vi brukte recarosetet som vi også hadde. Denne gangen har vi kjøpt maxi cosi, det ser ut som om det er ganske likt som recaro når det kommer til komfort i tillegg til at vi kan feste det på vognen vår og det passer i bilen.
*Maggi* Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 Hei - vi har brukt Maxi Cosi med Easyfix-base helt til nå, minsten er født i mars 07. (Han er prematur og ikke så veldig stor av seg - veier ca. 10 kg og er ca. 82 cm lang. Du kan få kjøpe vårt sete og base (kjøpt på våren i fjor), Easyfix-basen kan brukes både med isofix-fester eller med bilens bilbelte. Send meg en PM om det er interessant (bor i Oslo). Setet har ikke vært innblandet i noe som helst. Vi har vært kjempefornøyd med setet, kjempegreit å bruke på vogn også (vi har brukt det på Quinny Zapp).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå