Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Har man et ansvar? Evt hva skal man gjøre når vedkommende nekter å ta i mot hjelp, og det går veldig utover barna?
ScaryMama Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Man har definitivt et ansvar i forhold til å beskytte barna. Hva man bør gjøre er ganske varierende med hensyn til hva slags psykiske problemer ektefellen har.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ta kontakt med familieværnkontoret. De hvet hva du og barna har av tilbud og rettigheter. Vi hadde ikke barn da min x (var gift) ble syk, å fikk ingen hjelp eller info. Stod rett og slett alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå