Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Er det endinga av ordet Replica det står på lappen inni Mulberry-veska? Og jeg aner ikke hva prisen er på de veskene og om 1500,- er billig for en kopi altså..Men bare lurer;-) http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14948500&reference=0/149/485/00_-1798187203.jpg&adheading=LV%2C+mulberry%2C+Jimmy+Choo+osv.&sid=xz8rceQxdjl459821&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Du mener den hvite lille ? Det er slike små poser med kjemikaler som følger sko, og vesker. Jeg syns det er mer suspekt at hun selger mulberry veskene så billig, selv er jeg eier av endel slike vesker, og mulberry veska på bildet har de orginale mulberry tegnene, men likevel ikke godt å si før man ser den i virkeligheten. Jeg har fått med meg Orginal varegaranti-bevis på alle mine designer vesker, inkl den mulberry jeg har som jeg kjøpte i Oslo. Be om å få se den?
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Hvis du går på www.mulberry.com kan du sjekke prisene, prisene på Mulberry er temmelig jevnt over i verden, jeg betalte nesten 8000kr for min i Oslo..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Takker for svar;-) Har lyst på ei litt fin veske,men gidder ikke gå rundt med kopi. Beste er vel å kjøpe i butikk så man vet hva man får;-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Lurer på om Bayswater ligger rundt 4-5tusen kroner i butikk? Det er jo bare å be om orginal kvittering og garanti bevis... Mulberry veskene er så fine siden de alltid holder seg så godt, og designet holder i mange år...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Det jeg tenkte på også.Bytter vesker ganske ofte,så det er jo nesten billigere å gi litt for ei man kan ha i mange år.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Ja, det syns jeg og;-) Har 3-4 skikkelig vesker, som jeg allerede har hatt i noen år, og når jeg kjøper nye vesker så blir det bare en gjennomtenkt veske som jeg kan ha i åresvis;-) Jeg ønsker meg en Bayswater da, helst svart tror jeg...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå