FrøkenJ Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Bare lurer på om alle dere der ute har noen erfaringer ang dette. Er det slik at de som har mye/er plaget med kynnere de siste mnd føder før termin??at kroppen liksom er mer klar til å føde før? Kan telle hele 3 ganger jeg har hatt kynnere, bare en gang sånn uten å ha overanstengt meg,og lurer på om dette har noe å si- dvs si om jeg liksom har lenger til jeg føder....er forresten 32 uker på vei
Kathy+Oktoberjente Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg har hatt masse masse kynnere, og sitter her i dag på termin uten baby.. så jeg tror det har lite å si
Tummen Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde mye kynnere siste 2-3 mnd i mitt første svangerskap, men fødte alikevel 12 dager over termin. Jeg hadde også mye modningsrier siste 2 ukene før fødsel. Denne gangen har jeg tenkt til å prøve modningsakupunktur i håp om å slippe å gå så mye over termin, så får vi krysse fingrene...
noje Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hadde masse kynnere hele svangerskapet sist, kom en uke etter termin. Men fødsel gikk raskt og livmora trekte seg fort til normal størrelse (sinssykt vondt). Tror personlig at noe av dette er pga at livmora var godt trent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå