Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få magen til å gå tilbake til "normalen" igjen etter fødsel...?? Den har gått litt tilbake, men fortsatt litt gele-aktig...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Nå vet jeg ikke om du er slank eller ei. Er selv litt romslig og har en pølse på magen, men ikke geleaktig. Lenge siden du fødte? For det tar en stund vil jeg tro. Ellers så kunne du jo prøvd de kjekke rokkeringene??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Er vel ikke akkurat overvektig...er 180 høy og veide 60 kg før jeg ble gravid, men gikk opp til 80 iløpet av de 9 mnd jeg gikk gravid.. Fødte for 12 dager siden, så er ikke så lenge siden nei.. Har tenkt på rockeringer, men er de ikke fryktelig dyre...? For det er vel slike tunge rockeringer man bestiller på nett...?
Dibberinnen Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 De selges på trumf.no også, så hvis du har litt trumfpoeng kan jo det være en ide?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Noen som har erfaring med rockering etter fødsel da..?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 vær litt tolmodig. jeg er slank men hadde også gelemage et par-tre uker etter fødsel. har ammet og gått trilletur hver dag, spist normalt og drukket masse. nå er den helt normal igjen. 2mnd siden fødsel. lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 rokkering er IKKE dyrt!!!!!! jeg kjøpte min på vanlig lekebutikk til ca 150 kroner.denne har vann i seg,så den sklir ikke så lett ned og du kan konsentrere deg om å rokke fort istedet for å prøve å holde den oppe. funker som fjell å rokke 15-20 minutter hver kveld,ser forskjellen på magen min ja!! du trenger ikke dyr rokkering for å trene magen!
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Ligg mye på magen, gjerne med en pute under magen. Gjør knipeøvelser med magemusklene slik du gjør med underlivsmusklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå