Ludviginne - mamma!! Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 ... sitter her og lese på BIM og spise risengrynsgrøt med MASSE kanel. Jeg ble litt flirfull selv også, for det var rett og slett tilfeldig at det ble grøt og ikke brød:) Er vel første gangen ever jeg har lagd meg grøt til kvelds Og når jeg tenker videre, så skulle jeg lage skoleboller i dag, men droppet det, ble kanelsurr istedet Selvsagt har jeg prøvesmakt de også Så jeg har fått i meg en bra dose kanel i dag, så hvis det skal sette i gang fødsel, må det skje noe her i nærmeste fremtid. Er 38 uker nå, men kunne tenkt meg å vente litt til på junior. Men det ble litt latterlig med all kanelen
temine Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kanel har jeg ingen lyst på...sitter å spiser potetgull jeg, kanskje ikke det lureste når vannet er på god vei ned i legger og fingre:/ Får prøve på litt kanel om han ikke har kommet om en uke eller to:)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Kanel funket ikke, i hvert fall ikke på meg Er (heldigvis) hjemme enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå