GoodFeeling Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 jeg er jo 7 dager over ikm , 7 dager siden jeg testet sist og fikk negativ .... så i morgen skal jeg prøve igjenn kryss vri tvi xxx
Minnie_Moon Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har ikm i dag, testet negativt i går... Hvis ikke tr er kommet til i morgen tidlig, så faller jeg nok for fristelsen...
Blidogfornøyd:) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Så spennende da.. En uke over tida...hmmm.. Det virker litt mistenkelig.. Krysser fingrene for deg. Har sååå lyst å teste snart jeg også.. TR skal komme på tirsdag. så for vel vente til da. Men har en spesiell følelse i kroppen. Bare i 2 pp, men har hatt en merkelig murring i underlivet i en uke nå. Blir fort sliten. Og er fryktelig øm i brystene. Men får ikke svar før på tirsdag...
lurer på Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hei Minigjerde og andre som er over IKM.. Har du eller har hatt symptomer på at TR kommer. Er selv 2 dager over IKM, (er til vanlig veldig regelmessig) hatt symptomer som ved TR i to dager, men lite i dag. Testet på fredag, men negativ. Hva skjer med denne kroppen....psykisk?? Tester på onsdag viss ingenting har skjedd...
GoodFeeling Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 hei:) jeg hadde murringer rundt ikm , var skrå sikker på at nå kom tr ... men det gikk mere og mere over og nå ingenting hmmm.. lykke til !!!!!!! dette virker jo positivt
Minnie_Moon Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hvordan gikk det med testen i dag? Jeg oppdaget til min store forskrekkelse at jeg kun har en test igjen... (har visst vært ivrig) Så da valgte jeg å spare den... Kanskje den ryker i morgen hvis ingen tr er kommet til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå