Gå til innhold

Møtt en ny mann - men han er så overvektig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene en stund. Så møter jeg en mann som først er helt ok som en hvilken som helst venn. Han viser interesse for meg og er kjempeoppmerksom, vi finner en utrolig fin tone sammen. Og jeg kjenner at jeg blir mer og mer glad i ham. Men jeg har jo aldri funnet overvektige menn tiltrekkende. De har vært ikke-menn for meg. Stygt sagt, men sånn er det. Nå er jeg blitt ganske glad i denne mannen jeg har møtt, men jeg synes kroppen hans ikke er så attraktiv. Men mannen inni denne kroppen er det! Jeg er kjempefrustrert for at jeg lar meg affisere av kroppen hans - hva er det med meg som er slik?? Føler meg skikkelig overfladisk og helt utrolig dum for at jeg lar dette komme med i betraktning for om jeg vil ha denne mannen eller ikke.

Det skal sies at jeg er like kresen mht røyking. Og jeg er ikke akkurat "trengende" - jeg MÅ ikke ha noen mann i livet mitt. Men dette er bare for dumt altså! Jeg kjenner at jeg faktisk sitter her og tenker på hva venninner, familie osv vil si om jeg kom og presenterte denne fyren for dem som min type. Ja, bare slå meg for det fortjener jeg faktisk!

Denne mannen har hjerne, men ikke noe særlig til kropp. En mann uten hjerne men med fin kropp hadde jo heller ikke vært aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde samme tanker som deg når jeg møtte min ex, han var også overvektig, ikke så veldig men litt, nok til at jeg tenkte på det for å si det sånn. men når vi først ble sammen og fysiske, så har jeg faktisk ikke følte mg mer tiltrukket fysisk av noen annen mann i mitt liv! og nå håper jeg virkelig at vi kan komme til å gi forholdet vårt en ny sjanse..

men er det noe som plager deg mye så er det vel best å holde seg unna, han kan jo bli veldig såret også om det kommer for dagen....

uansett lykke til!!

Skrevet

jeg har ikke det minste lyst til å slå deg og vil tørre og påstå at din tankegang er helt normal. man er tiltrukket av noen kropsfasonger, sån er det. og det er også veldig normalt og bry seg om hva andre tenker. ellers ville vi ikke hatt ørten tusen frustrerte damer inne på skravle

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du forteller her. Jeg har tidligere hatt partnere som har hatt en helt normal fin kropp, men nå har jeg altså klart å finne en fantastisk mann som er overvektig. Jeg har vært endel plaga av det, og kan til tider være det enda, men jeg jobber med meg selv for å sette fokuset bort fra det. Vi har det helt fantastisk sammen, han er sjarmerende med glimt i øyet, han er morsom og får meg alltid til å le, han er omsorgsfull og utrolig snill. Han har mange gode egenskaper som jeg setter høyere enn bare det å ha en flott kropp. Ikke er det noe galt med sexlivet heller, jeg tenner på han og vi har det deilig sammen. Må ærlig inrømme at jeg aldri har hatt en så god sex partner før :)

Men det hender jeg ofte tenker på hvordan andre ser på oss :( Jeg irriterer meg når han spiser mye eller usunn mat. Greit at han veier litt over det normale, men kjenner at jeg blir litt oppgitt når han ikke prøver å gjøre noe med det. Forstår at det er jeg som har problemer med at han er overvektig, og ikke han selv.

Men når det er sagt, så tror jeg man uansett må følge hjertet. Hjelper ikke å bare se flott ut! Min eks var veldig pen, men i mine øyne en veldig "kald" person, og sånn kan ikke jeg ha det. Jeg må være sammen med en som ikke tar seg selv så høytidlig og som kan nyte livet sammen med meg minstemann. Jeg må ha en mann som ikke er så veldig selvopptatt, men som elsker meg med alle mine feil og mangler :-D Har visst hørt at jeg ikke er helt perfekt jeg heller, hehe:)

Skrevet

skjønner deg veldig godt!

jeg hører egentlig ikke til her på forumet lengre, men min nåværende samboer er overvektig. I begynnelsen gruet jeg meg til å introdusere han for venner og familie, var litt flau faktisk, og skammet meg kansje litt...

Men mannen er fantastisk, jeg har aldri hatt så god sex som nå, og kan ikke huske å ha tent sånn på noen...

Så bare vit at vi er flere, og at det ikke er unormalt..

Skrevet

Melde dei inn på Bedre Puls??

Det er ikkje alltid det ytre som teller. Og du skal ikkje tenke på kva dine venner og familie tenker. Det er forskjell på overvektig. Nokon er litt kraftige, andre veier godt over 150kg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...