Gå til innhold

Er det bare jeg som kun....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei vogn?

Jeg har ei simo kombi og er fornøyd med den.

Hvor mange vogner har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt?

Vi har 2 (3 med den som står i bhg).. Har også simo kombi som jeg er knall fornøyd med! Men den ble tung etterhvert når han ble stor.. Så greit å ha en litt mindre vogn på shopping o.l..

Skrevet

Ei vogn her også, teutonia mistral sport. 4 år gammel. En super vogn fra nyfødt til vi blir ferdig med vogn.

Skrevet

Har ei vogn og det er Simo kombi (+ en maclarentrille kjøpt på finn for en særs billig penge, siden Simo + flyreise= litt usant;)

Måtte bruke søskenvogn til jentene en periode, men den er solgt for lengst og Simoen tatt i bruk atter en gang;)

Skrevet

jeg har også bare en vogn

eller det er ikke helt sant, han har en sovevogn i barnehagen også.

Skrevet

Har 3. Ei brio kombi som jeg hater over alt på jord, den står bare og er reserve hos mormor hvis vi skal dit. Så har vi en Carena Easy som vi bruker på shopping. Og GT Safari som vi triller til og fra barnehagen med.

Skrevet

Hehe, har bare en jeg også.. en emmaljunga kombi.. Og blir nok ikke byttet ut med det første.. Kommer ikke til og skaffe en til før barnehagestart

Skrevet

Vi har 3.

Ei Simo Duovogn som alltid står i bhg. Den står med sportsdelen da:)

Ei Carena trille.

Ei Simo reise/sportstrille som vi kjøpte i år før vi skulle ut og reise. Veldig fornøyd med den. Ny av året hos Simo.

Skrevet

Har ei eldgammel Simo kombivogn samt ei paraplytrille som jeg av alle til kjøpte på Rema 1000....

Har tre barn på hhv. 3,5 år - 2,5 år og 2 mnd.

Skrevet

Vi har vel i grunn bare en vogn ja. Teutonia Mistral, og den er super! Men vi klarte å snike med oss en paraplytrille også, sånn til Ikea-turer og sånn, men jeg regner ikke det som en vogn...

Skrevet

Har 5 :)

En emmaljunga duo som jeg syntes ble altfor tung når hun ble rundt året.

En bugaboo cameleon som vi har brukt som sportsvogn.

En billig abc kombi som vi har hatt som sovevogn i barnehagen.

En carena trille som jeg hater som pesten.

En bebe comfort trille som står fast i leiligheten til svigers i Spania.

Synes vi har hatt veldig god bruk for alle vognene utenom carenatrillen (som vi fikk i gave).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...