smilan Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg har kontrakt ut oktober, men hva om jeg ikke får mere der da?... Jeg går på skole så den helgestillingen er jeg kjempe avhengig av rent økonomisk... Forslag til hva jeg skal gjøre? Noen med erfaring?
Vil Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Er det fødselspenger du tenker på? Så lenge du er ansatt et eller annet sted, manpower eller hva som helst, som til sammen utgjør 6 månder i løpet av de siste 10 månedene før fødsel får du penger.
temine Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ville snakka med sjefen så snart som mulig ang å få forlenga kontrakten. Bedre å få vite det en mnd i forvegen enn når den går ut. Om du tilfeldigvis ikke skulle få mer har du litt bedre tid på deg til å skaffe noe nytt.
smilan Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Bor på et lite sted, er 5 mnd gravid.. Er det mulig å få jobb når man er 6 1/2 mnd på vei da? jajja! Har kun erfaring fra helsevesenet..
temine Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Bra du er såpass langt på vei da....for da får du i alle fall fødselespenger ut i fra hva du har jobbet. Trenger jo bare 6 av 10 siste mnd før fødsel. Det dumme er jo om du ikke får videre jobb og må leve uten lønn de siste mnd. Det du kan gjøre er jo å gå tidlig ut i permisjon. Man kan vel gå ut 12 uker før termin tror jeg, og slik er du jo sikra penger ei stund. I hesevesenet kan man vel ganske lett få seg noen dager/timer, men vanskelig fast jobb. Så lenge du er i god form kunne du jo da vært vikar/ekstrahjelp, men om du blir dårlig er det lite hjelp i det. Lykke til! Håper det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå