Gå til innhold

Dere som har barn sammen men ikke bor sammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med betaling, tenker på bidrag, Sannt det er slik at jo mer man har barnet, jo mindre betaler man, tenker da på den som ikke har den daglige omsorgen.

Vår situasjon er slik at vi ikke får ha samboers datter hos oss i det heletatt. Jeg mener det er slik at hvis hun er hos oss annenhver helg, må vi ut med mindre pr mnd enn om hun ikke er hos oss i det hele tatt. Stemmer dette?

 

Det er ikke for å være gjerrig jeg spør om dette, prøver bare å finne argumenter for at samboern skal prøve hardere å få henne på besøk. Jeg vil så gjerne at lillesøstra skal bli kjennt med henne, noe hun ikke har hatt særlig med mulighet til de siste 2 årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dere får samværsfradrag,

 

Alderen på barnet 0 - 5 år 6 - 10 år 11 - 18 år 19 - 99 år

Samværsklasse 00 (0 - 1 netter/dager pr. måned) NOK 0 NOK 0 NOK 0 NOK 0

Samværsklasse 01 (2 - 3 netter/dager pr. måned) NOK 185 NOK 265 NOK 375 NOK 375

Samværsklasse 02 (4 - 8 netter/dager pr. måned) NOK 610 NOK 875 NOK 1245 NOK 1245

Samværsklasse 03 (9 - 13 netter/dager pr. måned) NOK 850 NOK 1220 NOK 1740 NOK 1740

Samværsklasse 04 (14 - 15 netter/dager pr. måned) NOK 1070 NOK 1535 NOK 2185 NOK 2185

 

Skrevet

det funka jo uendelig dårlig og kopiere inn

 

 

men du klarer kanskje og lese den alikevel?

 

 

 

 

Skrevet

Tusen takk;)

HI

Skrevet

Hehe, funka utrolig dårlig å være anonym i det første innlegget men ikke nå...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...