pjokkemamma*07+10* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 med forrigemann kjente jeg det tydelig fra dag 1, hadde mensenaktig følelse med en gang og kjente at det var ting som skjedde i magen. nå tenkte vi vi skulle prøve på nestemann, og jeg tror jeg ble gravid på mandag, første dagen uten kondom... har hatt enda tydeligere følelse denne gangen. skikkelig mensenaktig følelse i magen og ryggen, og svimmelhet når jeg ikke har spiste på en stund. og plutselige sinna-utbrudd... er bare 6 dager gravid. flere som har hatt det sånn?
entil :) Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Høres ut som meg dette. Godt å høre at det er flere som er sikre så tidlig. Jeg var i alle fall veldig sikker på at jeg ble gravid i slutten av forrige uke. Mensaktig følelse en hel dag og kvalme som kommer og går. I tillegg føler jeg meg oppblåst. Men det har roet seg litt nå de siste dagene etter at jeg rundet 1. uke. Så tiden får vise om jeg virkelig er gravid...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Skjønner ikke helt det der jeg... Jeg fant ut denne gangen at jeg var gravid- 5 uker på vei... Hvor mange dager siden første mens er det dere snakker om???
pjokkemamma*07+10* Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 hadde eggløsning mandag som var denne uka. så da er jeg vel etter definisjonen 3 uker på vei imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå