lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hvordan er det med betaling, tenker på bidrag, Sannt det er slik at jo mer man har barnet, jo mindre betaler man, tenker da på den som ikke har den daglige omsorgen. Vår situasjon er slik at vi ikke får ha samboers datter hos oss i det heletatt. Jeg mener det er slik at hvis hun er hos oss annenhver helg, må vi ut med mindre pr mnd enn om hun ikke er hos oss i det hele tatt. Stemmer dette? Det er ikke for å være gjerrig jeg spør om dette, prøver bare å finne argumenter for at samboern skal prøve hardere å få henne på besøk. Jeg vil så gjerne at lillesøstra skal bli kjennt med henne, noe hun ikke har hatt særlig med mulighet til de siste 2 årene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Ja, det har noe med det å gjøre.... Går på prosenter, tror jeg http://www.nav.no/Familie+og+omsorg/Barnebidrag/Hovedregler
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Takk. Ble ikke så veldig klok ang hvor mye det er snakk om, men fikk i allefall rett i at det er slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå