Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg var brunette når jeg traff mannen min for 11 år siden. Etter et år bleket jeg det og ble blondine. Har fått høre av folk flest at jeg ser finest ut som blondine, men mannen min spurte nå nylig om jeg ikke kunne farge håret brunt igjen slik jeg var da vi møttes..Vet han synes det er penest med brunt hår,han synes jeg kan se litt "bimbo" ut med det blonde. Er usikker på hva jeg skal gjøre. Hva hadde dere gjort jenter..?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 er på en måte i samme situasjon som deg, bare det at jeg var blond da møttte min mann og nå er jeg mørk...hvet ikke hva jeg skal gjøre selv desverre ville egentlig bare si at du er ikke alene hehe
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg synes at for de aller fleste er det finest med tilnærmet lik den hårfargen de egntlig har. Og heller prøve forskjellige nyanser innenfor der.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Er mellomblond eller det man kan kalle en mørk kommunefarge. Derfor er det ikke så lett å velge. Min naturlige hårfarge er i alle fall ikke fin. Er forholdsvis gylden i huden, derfor har jeg hørt at jeg kler begge deler. Ække lett detta:-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde beholdt det blonde! Er en bleker selv og det er best!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg har skikkelig kommunefarget hår, kjedelig og kjipt. Derfor har jeg stripet det siden jeg var 16 tror jeg. En gang for noen år siden fikk jeg det for meg at jeg ville ha det naturlig igjen og farget det tilbake. Det så bare skikkelig døllt ut, jeg ble blek i ansiktet og så skikkelig sliten ut. Så jeg stripet det blondt på nytt og da følte jeg meg fin igjen:) Men det man kan gjøre om man ikke vil se så bimbo ut er jo å legge inn noen mørke striper, det syntes jeg blir kjempefint ihvertfall også skper det litt merliv i håret. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå