InaM25 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Her er en kortversjon av min fødselshistorie: Slimproppen gikk lørdag. Det begynte mandag kveld 22/9 med smerter i korsryggen. Dette økte på utover kvelden, og kl. 21 ringte jeg føden og forklarte situsjonen. Termin var 21/9. Fikk tilbake melding om at dette sannsynligvis var modningsrier og kunne drøye ut i flere dager til. JM rådet meg til å slappe av og legge meg(!). Kl. 22:30 la vi oss for kvelden, og smertene ble mer og mer og oftere. Kl. 22:30 ringte jeg føden og snakket med en ny JM, og forklarte det hele igjen, og hun ba meg komme til en sjekk på sykehuset. Vi pakket siste rest av bagen og dro avgårde. Ca kl. 00:30 var vi på sykehuset og ble tatt imot av JM, CTG reg. av magen ble gjort og da hun skulle sjekke åpning var den 5 cm!! Jm gikk for å ordne i stand fødestue til oss, og jeg fikk klyster imens... Riene økte i smerter og kom oftere. Jeg benyttet meg av lystgass med "sånn passe" effekt, da jeg ikke rakk å få epidural...Kl. 02:52 var lille prinsen vår ute i verden=) Jeg måtte sy noen sting, men har ikke hatt noen plager ifht. dette...Lykken er komplett, og vi storkoser oss hjemme alle tre. Pappaen var enestående både under fødsel og i tiden etterpå=) Kunne ikke vært mer heldig..Vitale mål: 3460 g og 49 cm lang, og helt perfekt.. Lykke til, og gled dere masse, det er absolutt verdt alt=)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så mye med prinsen!! Høres ut som en fin fødsel:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Å så herlig! Gratulerer så masse med prinsen:-)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 GRATULERER - kos dere masse i tiden fremover c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå