Gå til innhold

Noen som har brukt vallergan mens gravid..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter litt med søvnen ( kun i to netter men..) Noen som har prøve valleregan og vært gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsøker å bli gravid og har fått skrevet ut resept på vallergan av gynekologen min. Han sier at vallergan er HELT trygt, bortsett fra i siste trimester.

Eksempel han brukte da jeg spurte om han var heelt sikker på at det var trygt var at de var det gynekologer ofte skriver ut til de som er kvalme i svangerskapet. Og tror ikke akkurat de tar noen sjanser.

Han sa også at det heller ikke er bra for fosteret at ikke mor får sove.

Spør legen du!

Hilsen en som vet hvor slitsomt søvnproblemer kan være!

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt.. men ikke så betryggende at fosteret kan merke om mor får sove... Har bare hatt det slik to netter men har hatt problemer med det før og blir derfor litt engstelig.... Er nettopp ove ri 2. trimester..

Skrevet

nei, jeg mente ikke at han sa at fosteret kunne merke om du sover. Men at det er bra for barnet at mor har det bra! Og sover man ikke har man det ikke bra!

Skrevet

ja skjønner.. er visst litt overfølsom blir det når jeg er trøtt.. Takk igjen. Hvor mye tar du og sånn? tenkte bare ta litt i kveld ( har en sånn flaske som jeg brukte da jeg slet litt et års tid tilbake, tar bare noen dråper tenker jeg..) Takk igjen for at du gadd svare. Føler meg veldig alene med tidvis dårlig søvn..

Skrevet

mellom 10 og 30 mg. Du burde forsøke med 10 mg først og se åssen du reagerer på det. Noen får veldig hangover og derfor kan det være lurt å ta det tidlig, et par timer før du skal sove.

Jeg får ikke hangover og det funker bra for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...