Jolina<3 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei jeg bare lurer litt. Har en lille bror pa 3ar om 2uker. En ganske sa sen attpaklatt kan man si. Mamma var 42 da hun fikk han. Det som er med han er at han kaller nesten alle damerIjenter for mamma og alle mennIgutter for pappa. Han kan kalle meg mamma og han har tilogmed pekt pa TV'n hvis det har vart en person ellet et dyr og sakt pappa eller mamma. Han kan ikke snakke sa mye, klarer ikke helt formulere en setning.. blir bare ett ord, peke litt og slik. Vet om mange 3aringer som kan si veldig mye ig gjore seg forstatt. Noen som tror de vet hva det kan vare?? Mamma skal ta han med for a skjekke horselen hans.. men kan det vare det som er grunnen. Han svarer jo pa spm. Mest ja og nei spm da.
Jolina<3 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2008 Han er forresten ogsa veldig hyperaktiv... noen gnager slar han hodet i gulvet nar han ikke far vilja si:S
Vil Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ja da vet han nok ikke helt hva mamma og pappa betyr, men tester ut bruksområdet. Da kan man korrigere ham til han skjønner poenget. 3 år et ganske sent ja, men noen har stor språkforståelse selv om de ikke er aktive brukere selv. Om et par år marker man ikke forskjell. Men når du la til at han slår hodet i gulvet kan det virke som at han ikke får kommunisert så mye som han har behov for. tror jeg ville ha tatt kontakt med pp-tjenesten i kommunen, ta det opp med dem i barnehagen eller med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå