christinajentå "høygravid" Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hvilken anbefaler dere- og hvorfor?
Frøken Linn Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hvis du går på en butikk som har reflex produkter, får du en bleiebøtte gratis. og første pakke med poser fikk vi til 199. virker grei den synes jeg, men har jo ikke prøvd den enda da..
ChellBell - har født! Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg har også vært å hentet den gratis bøtten fra Reflex. Den virker veldig grei! Ganske stor, men det må den vel være for å holde på så mange bleier! Og greit og slippe å løpe ut og inn med bleiesøppel mange ganger daglig.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har også hentet gratisbøtta (Angelcare, var det det den het?) på Reflex, og den er i full bruk her. Så nå står Sangenicbøtta vi kjøpte til storebror i boden som reserve. Synes den nye er greiere - slipper å vri på knotter for å lukke inn bleien, er bare å stappe den nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå