Gå til innhold

Han som slo ihjel datteren sin tok sitt eget liv idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på dagbladet.no idag om at for en ukes tid siden så ble moren til denne jenta intervjuet;

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikkel.php?id=5001080078413&tag=item&words=slegge%3Bskien

I denne teksten så står det at faren hadde hovedomsorgen til tross for at han hadde sittet inne 1 år i fengsel, og at moren til barnet hadde anmeldt han mange ganger for trussler og trakassering. Grunnen til at hun ikke fikk hovedomsorgen var fordi hun ikke hadde fast jobb, leide leilighet (faren eide) og fordi hun var relativt ung. Men er dette virkelig punkter som gjelder i en rettsak der man skal avgjøre hvor et lite barn skal på? Kan en mor miste omsorgsretten på det lille grunnlaget der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok mye vi ikke vet her, det er ikke alt de skriver om.

er selv fra Kragerø.

Skrevet

Grusomt, stakkars dame!! :(

Hva han har gjort med sitt eget liv gidder jeg ikke engang kommentere..

Skrevet

jada, alle saker har 3 sier.. din, min og sanneheten. det er ingen unnskyldning for å slå ihjel ungen sin med en slegge..

Skrevet

En helt forferdelig situasjon. Herregud for et mareritt..

Skrevet

har ikke sagt noe annet heller jeg.

Skrevet

Skrev bare at han hadde tatt sitt eget liv fordi da skjønte folk kanskje hvilken sak jeg mente, så skal ikke kommentere hva jeg synes om han. Synes bare det hørtes så lite ut det grunnlaget retten hadde lagt for at han skulle ha hovedomsorg. De fleste sier at som regel så ligger det noe mer bak og at sannheten ikke alltid kommer frem, men av og til så er jeg sikker på at folk får "en dom" som egentlig ikke burde ha vært dømt. Ikke sikkert noen skjønner hva jeg mener, men jeg tror at av og til så gjøre både retten og dommerne feil.

Skrevet

Selvfølgelig tar dommere feil noen ganger. Jeg spør meg selv fortsatt om jeg gjorde det riktige i en sak jeg var meddommer. ....

Men når det er sagt så tviler jeg på at de tingene du ramser opp var årsaken til utfallet av saken i dette tilfellet.

Skrevet

Nei, det er mulig det, men det var det som stod i dagbladet hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...