Gå til innhold

Slimpropp VS sædrester? Private slimopplysninger.....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man se forskjell på dette? Jeg må si jeg har aldri før undersøkt sekret fra underlivet så inngående som jeg har gjort i de siste dagene. Ettersom en slimpropp ikke nødvendigvis trenger å inneholde blod tenkte jeg hvordan skal man se forskjell på rester fra sæd og slimpropp?

Det kom nemlig nettopp en stor "snørrklyse" ut etter jeg var på do, sånn ordentlig geleklump, dirrende og gul (herlig!!!). Kan minne litt om el-slim, bare mye mer. Tror ikke jeg har hatt noe slik før, men tenker at det kan jo være sædrester fra i går kveld og?

Eller?? Noen med inngående slimkunnskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som "snørrklysen" din er en slimpropp, har aldri hørt om sperm som som dirrer...

Men hvem vet??

Skrevet

det tror jeg nok var slimproppen altså, har hatt noen runder sex de siste kveldene i håp om å få igang noe jeg...og da har jeg opplevd at det jeg tror er sæd er veldig flytende dagen derpå ;) (merkelig hva man interesserer seg for når det nærmer seg termin...hehe)

Skrevet

Her var sædrester helt likt slimproppen så jeg kar ikke noe ,måte å skille det på.

Fikk bare et glimt av proppen da (sist sv. skap) siden vannet gikk rett etterpå.

Skrevet

Hehe...sæd som dirrer ja, man vet jo aldri liksom??;)

Så ikke noe til slimproppen sist, for da startet det hele med at vannet splæsja i do. Begynte å tenke på det fordi inne på bli gravid er det mange som snakker om el-slim vs sædrester, og ettersom denne slimklumpen så ut som en stoooor dose el-slim kan det jo kanskje da være sædrester og?

Samma det egentlig, men nysgjerrig er man jo når det nærmer seg. Vil gjerne vite alt, men har forsåvidt ingenting å si for meg om proppen er gått eller ei. Skal ikke bade ute eller i basseng nå likevel:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...