Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg har såå dilla!! Kommer til å brenne inne med dem alle som en:p Flere som har vogndilla?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde 4 på den alderen. Men da ble det ikke flere, for jeg fant den perfekte. Men nå blir det ny baby og ny vogn. Det er en syk hobby. Klarer ikke å selge dem en gang...
Kosel Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Da må dere jo ha altfor masse penger... Veit åssen det er å ha dilla på noe... sko er min pasion, men en langt billigere hobby, og nå som jeg er alenemor har man pent måtte styre seg gitt... Ikke kjøpt meg nye sko på over ett år...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Ikke så ekstremt mye penger dessverre. Har derfor ikke kjøpt meg nye klær eller sko siden jeg fikk barn. Både jeg og barnet har mye arvet. Uten at vi ser ut som takras likevel da. Har blant annet en trille til 500 kr som regnes inn under dette, bare en vogn til flere tusen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Da tror jeg faktisk at jeg heller hadde kjøpt noen nye klær til meg og til barnet istedet for vogn nr. 6!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå