Gå til innhold

Når begynte dere med pute til de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står så mye forskjellig meninger og råd at jeg er rett og slett litt i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Moomy,

dritgreijenta har pute nå, men hun hadde ikke det i stavanger... mao så begynte hun med pute da hun fylte to ca. Nå ser vi at hun liker å ha pute, hun vet hvordan hun skal bruke den liksom :-)

Skrevet

Jeg tror kanskje gutta har begynt en stund etter at de har passert et år. Husker ikke helt jeg ;-)

Minstesnupp sover foreløpig på kryss og tvers i senga og da tenker jeg at det er liten vits i å ha pute i den ene enden. Det er ikke så ofte hodet er akkurat der...

Skrevet

Synes å huske at storebror var rundt to år når han begynte med pute.

Skrevet

Hei! Lille turboM bruker ikke pute, av samme grunn som Maud nevner, han turner litt rundt i senga før han slår seg til ro og sovner, og det er ikke bestandig den riktige veien :-) Men, jeg har lagt en juniordyne oppå madrassen, så da ligger han mykt og godt. Vet han liker å kose med en pute, og når han ligger i senga vår og på madrassen på rommet hans (hvor vi også havner av og til...), så ligger han på pute, og virker som om han synes det er veldig greit.

Skrevet

Tror hun var et sted mellom 1,5 og 2 år...

Skrevet

Takk for alle svar. Kom frem til at jeg bare skulle prøve. Så i natt var første gang og det gikk supert. Tror hun likte det:)

Skrevet

Så fint at hun likte puta si :o)

LilleSnupp brukte en tynntynn babypute helt til i fjor jul da hun fikk ny seng. Nå har hun en vanlig barnepute og det er stor stas med den selv om hun ofte ligger på siden av eller nedenfor puta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...