Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gult vann/utflod som kommer/renner ut fra skjeden. Har tatt på mg bind for å se, å d som kommer ut er gult, syns ikke det lukter utflod egentlig. Veldig irriterende. Bør eg ringe føden å hørre va d kan være? Noen som vett va d kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det kan være vannavgang? Det lukter ofte litt "søt-eim" - jeg hadde nok ringt føden om det kom mer en bare litt i bindet. Skader aldri med en telefon?

Skrevet

synes du skal ringe jeg.. mulig det er vannet som har gått, vet jo aldri.

bedre å ringe så slipper du å bekymre deg. de er der for å hjelpe oss. =) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...