Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Gult vann/utflod som kommer/renner ut fra skjeden. Har tatt på mg bind for å se, å d som kommer ut er gult, syns ikke det lukter utflod egentlig. Veldig irriterende. Bør eg ringe føden å hørre va d kan være? Noen som vett va d kan være?
Artemis*på overtid* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Mulig det kan være vannavgang? Det lukter ofte litt "søt-eim" - jeg hadde nok ringt føden om det kom mer en bare litt i bindet. Skader aldri med en telefon?
Frøken Linn Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 synes du skal ringe jeg.. mulig det er vannet som har gått, vet jo aldri. bedre å ringe så slipper du å bekymre deg. de er der for å hjelpe oss. =) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå