Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk sterke magesmerter, fikk beskjed om å komme inn.. når jeg hadde kommet inn hadde d gitt seg...

jordmor satte på CTG, og d ble registrert at jeg hadde rier... ble helt sjokka jeg...

hadde ganske mange etterhverandre... ble sendt hjem til slutt og fikk beskjed om å ringe hvis jeg fikk vondt igjen..

idag har jeg hatt 3 rier som har vært skikkelig vonde... har også regelmessige kynnere/rier som bare er litt vonde... kjenner d i korsryggen og litt mensensmerter...

er d noe på gang nå eller? har ikke peiling jeg... er førstegangsfødene.

har ikke kommet lengre enn 35+4....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Vanskelig for oss å svare på.

Spurte du ikke jordmor om det var noe på gang da, siden du hadde rier??

Hørres jo ut som det tenker jeg..er jo vanlig med kynnere men trodde at når man fikk rier så hadde noe startet....?

Skrevet

jeg spurte ikke så mye.. dum som jeg er... hehe...

men jeg får vel bare vente å se:)

takk for svar uansett:)

Skrevet

hadde det sånn me hu første i uke 35.... blei sendt hjem etter 3 dager sku komme tilbake visst d ble verre...hadde 2 rie kver 10-20 min..så ble de plutseli vekke og kom tilbakke igjen sånn 3-4 ganga om dagen))..det var ikke nok... så i uke 39 fødte eg jente...så d e nok vanli...mange har d sånn...seie legen min ialfall,,,,

lykke til...

Skrevet

Det var sånn du beskriver det, min fødsel startet, og jeg fikk min siste i uke 35+4. Så det kan jo være i gang. Hos meg startet dette i 4-tiden på morgenen og pjokken kom 11.46. Startet med veldig vondt i ryggen, så kom mensensmertene, kynner/rier som ble sterkere og sterkere. Men tilslutt begynte jeg å blø, det var da vi ble bedt om å komme inn på føden med en gang.

Men man leser jo her at fler har dette i lengre tid, dager.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...