Gå til innhold

noen som har begynt med ku melk? uten mme??


Gjest

Anbefalte innlegg

vi lurer på om vi skal prøve å gi vår lille litt ku melk, får ikke mme eller han liker ikke smaken , har ammet helt frem til dags dato, for nå va det slutt på melka. så lurte vi på om det gikk an å gi den lille litt ku melk. lett melk eller h melk.

 

hva har dere begynt med??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å gi litt yoghurt. Man skal vel egentlig vente til de er ett år med å bruke kumelk som drikke-melk(?), men jeg fikk et lite tips fra hs at jeg kunne blande bittelitt kumelk sammen med vannet hennes. Men jeg ammer enda (dog bare 2-3 gang pr dag), så jeg venter nok litt til med å gi kumelk som drikke.

Tror jeg kommer til å gi tuppa mi lett melk når den tid kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skreiv noko inne på "Vurderer å kutte amming helt", for hs meinte eg ikkje trong begynna med mme berre for ein mnd og to, så ho meinte eg kunne gi kumjelk(den typen familien bruke sa hu). men ikkje store mengder.

Slutt på mjelka #Mamma...#? nesten tomt her òg, men gir ikkje opp heilt endå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melka bare forsvant her, så har prøvd med mme, men det vil me ikkj ha. så fikk han smake litt biola, og det får han av og te, men mest vann da:) vil ikkj gi någe skikkelig ku melk ennå . men men me får prøve pss frem:) du e go tøtto:) lykke te videre m ammig. eg legge han te puppen når me komme hjem fra b.hg men ligger maks ett min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...