Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Så nettopp "kuren" du beskrev i et innlegg tidligere. Har du startet? Ante ikke at det fantes noe sånt, men jeg skjønner at jeg må pelle meg av gårde til helsekosten!!! Takker for tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann rima! :)

ja jeg har startet nå. Er som sagt midt i en syklus, aner ikke hvor :P

Håper dette kan være positivt for oss da;)

Det var en feil i oppskriften min, så setter den opp på ny. (Hadde skrevet 1 sink tab. til hver, men det skal være 2)

pillecoctailen til grysom:

2 vit E kapsler

2 sink tab. (2 til deg, og 2 til han)

2 wild yam kapsler (kjøpes på helsekost)

1 multivitamin

1 folsyre

Lykke til rima...har du forresten vært ute å handla? ;)

Skrevet

Den som bare visste om man var i en syklus... Jeg har jo ikke noen syklus i det hele tatt tror jeg siden jeg har gått på minipiller. Men jeg skal prøve med E og sink og hele pakken. Tror jeg må løpe ut i lunsjen og handle på helsekosten. Ser også at det skal være bra med salvie-te, så jeg slenger vel det på i samme farten. Det det ender med er vel overdose av noe slag her slik at man ødelegger en og annen prosess?? Må vel regne med "litt svinn". :o)

Ellers da? Du får si fra om du merker noen virkning på kuren. Jeg er kjempespent. Også er jeg litt usikker på om jeg får stappa sink i mannen min? Han er litt mer der at "vi tar det som det kommer". Buhuu!

Skrevet

Jeg skal også handle salvie-te i dag. hihi. Dette fra helsekosten er jo bare urter og ikke farlig.. og tar vi litt mer e,d,c vitaminer i en periode tror jeg heller ikke det er farlig. Kroppen skiller ut det den ikke trenger ;) Og vitaminer er tross alt bra for kroppen.

Jeg trodde heller ikke jeg fikk mannen min til å ta sink...så jeg sa først..."vennen, jeg har funnet denne kuren...det innebærer at du også må ta noen vitaminer"...og han "hæ, hva, hvilke?"

Så når jeg sa det var sink så var det bare OK, greit det... Ble litt overaska:) Han vil vanligvis ikke ta noe som helst...Så ikke gi opp hehe.

Skal gi beskjed om det skjer noe her i gården, det må du også :)

Skrevet

Menn er rare gitt! De skal jo være så selvhjulpne og ikke trenger de vel vitaminer... Nei, de har det de trenger og vel så det... Rart det der at det bare er "kjerringer" som trenger hjelp.

Uff, nei, jeg skal ikke klage. Mannen min er helt super, men han er vel som menn flest som ikke trenger noe tilskudd av noe..;o). Og ellers så er vi vel i 1.pp, så jeg skal ikke stresse med dette her. Er jo veldig koselig å prøve på å få til en liten da.

Hadde du noen fra før? Husker ikke helt??

Vi har ei jente på 3 1/2.

Skrevet

Jeg bruker salvie mellom mens og el og det virker hvetfall slik at syklusen blir mer stabil på meg:)

Men gravid er jeg jo ikke enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...