*chilly med baby i magen* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 skal holde hemmelig at jeg er gravid igjen. har fra før en gutt på 2, da sa vi det med en gang og alt gikk greit. så ble jeg gravid igjen , og sa jeg det på jobb og til en del rundt oss og hadde MA i uke 8. ble mange spm og var veldig kjipt.. nå er jeg altså 4 uker og så skal jeg i 50års dag til svigermor om 2 uker.. hvis jeg ikke drikker skjønner nok alle at jeg er gravid igjen.. noen tips som dere har gjort for å holde det skjult?? jeg kan jo drikke alkoholfri vin...
2009baby!!!! Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kjøp en vanlig vin med skrukork, hell over alkoholfri vin på samme flasken så er det ingen som ser forskjell Selv har jeg ikke klart å holde det hemmelig, dvs familie, gode venner og noen på jobben min vet det, men skjønner godt at du vil det. Og om jeg skulle oppleve MA/SA så ville jeg kanskje også ventet lenger med å fortelle neste gang. Er nå 9 fullgåtte uker og håper jeg slipper men man vet aldri..*krysser fingre* Lykke til med å holde hemmeligheten for deg selv i selskap!
Yarn Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ja, det med skrukork er en god ide.. har også hørt om de som damper over etiketter fra vanlig vin. Men det er kanskje ikke et selskap man tar med vin? I såfall kan du jo stadig bytte glass med din kjære, kanskje? En annen mulighet er jo at man "pådrar" seg er lei infeksjon og må ta pencilin. Da bør man jo holde seg unna alkohol. Masse lykke til!
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Fortalte det ikke før jeg var 16 uker jeg, skulle ønske jeg ventet enda lenger faktisk, men det er av pers grunner da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå