Cassie09 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg er førstegangs gravid (med å beholde det). Jeg syns jeg har kjent at det har sprella inni magen, og noen dytt. Jeg tør ikke fastslå at det er DET jeg kjente før h*n begynner og sparke ordentlig/tydligere så jeg vet hvordan det virkelig kjens. Men jeg syns at det jeg opplevde om torsdagen,da var jeg 17+2, var tydlig nok. Jeg kjente det skikkelig en gang, også litt utover mot midnatt. kjente bittelitt neste dag igjen, og samme på lørdag formiddag. Men nå er det helt vekk. Er det sånn at når man først har kjent litt liv i magen så skal det komme jevnlig, eller kan det være litt fra og til siden det er så tidlig for meg og kjenne noe..?
Plutselig_gravid Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hei på deg:) Jeg kjente veldig mye liv forrige uke, hver eneste dag. men nå har jeg ikke kjent noe på et par dager:) Helt normalt når det er så tidlig:) Er ikke før rundt 28 at man skal kjenne liv hver dag:)
Klar for nr 2 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Er også førstegangsgravid å kjenner etter hver dag i håp om å kjenne noe liv! Lurer på om jeg kjente noe i dag, men lurte bare på hvor i magen dere kjenner det? Lavt nede, rundt navelen eller? Er 16+ 4 nå, så regner med jeg skulle kjenne noe snart.
Cassie09 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har faktisk kjent det når jeg minst aner det.. å det er litt deilig. "Dette var IKKE innbildning" hehe.. men der jeg har kjent det nå i uke 17 er litt nedenfor navlen.. ikke langt under men noe... (men som sagt; veit jo ikke om det er den lille jeg har kjent da) Veldig godt og høre at det er litt fra og til med de bevegelsene man kjenner! Har vært litt bekymra, men så tenker jeg at jeg hørte jo hjertet forrige uke så det har vel ikke gått galt.håper hvertfall:)
smilan Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg er uke 20, kjenner ikke mye ennå, men i går kjente jeg et tydelig spark utenpå magen... ååå så deilig. Regner ikke med å kjenne spark jevnlig før rundt uke 28..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå