*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 i går kjente jeg han lente seg fra side til side 2 ganger... i dag har jeg kjent han 1 gang.. hørte akkurat på hjertelyden den lå på 177 og 189 altså stresset baby.. har dopler hjemme så jeg vet jo at hjerte slår...er det noe grunn til å ringe da??
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2008 er i uke 37 glemte å si det
shari_z Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde ringt, absolutt. Det er ikke mye bevegelser (med mindre det er normalt for ham) og med så høyt hjertelyden, hadde jeg tatt kontaktt med føden og hørt med dem. Bedre én gang for mye enn én gang for lite, tenker jeg nå. Lykke til!
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 ja det gjordejeg også kan jo ringe å høre men frister ikke kjøre så langt bor 2 timer unna å jeg er alene hjemme
AO3 Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Ring føden og la dem vurdere det!! Det har jo ikke noe å si om det er 2 minutter eller 2 timer å kjøre hvis de sier du bør komme på sjekk?
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 nei sant det..men såfort jeg kommer ned dit så blir han helt vill sikkert har hvert inne før på grunn av dette å det er så flaut når alt er i orden...føler meg sååå dum
AO3 Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Ja, jeg vet, jeg har selv prøvd akkurat det... Tårer og grining, og så er mini plutselig helt turbo... Men det er jo som kjent bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. La fagfolkene vurdere situasjonen, det er det de er der for.
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Prøv å drikk et glass eller to med kald saft med sukker i hvis du har det, eller noe annen drikke med sukker, helst iskald. Da pleier ihvertfall min baby å begynne å sparke ganske mye noen minutter etterpå. Så kan du jo se det litt ann etter det og følge med hjertelyden. Hvis han fortsatt er rolig og har høy puls ville jeg ringt, garantert. Lykke til!
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2008 han dulter litt nå men ikke mye gir seg fort..skal til jordmor i morgo tror jeg venter til da jeg...kjenner han jo men det er ikke myemen det er vel andre som har det slikt å vel..kan vel ikke være i 100 hele tiden`??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå