Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 så jeg og mini var ute i stormen og kjøpte is.. hehe.. men veldig godt da
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hehe. Vi spiser gulrotkake, vi. Godt det også! Jeg baker nemmelig verdens beste gulrotkake! hihi Hvordan er formen da? Begynner du å kjenne noe? *spent* Her er jeg potte tett, og hoster opp store slimklumper. Har stort sett ligget på sofaen siden fredag ettermiddag, og det har jeg virkelig ikke tid til! Har to oppgaver å skrive. En til i morgen, og en til onsdag:(
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 hehe.. her har vi akk nå raseriutbrudd fordi 2 iser ikke er nok!! :-O joda, bra form.. kjenner lite enda.. til tider en del kynnere, men ikke mer enn det... på tirsdag er jeg like langt som da Adrian kom... *spent*
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hehe. Det er utrolig hvor mange iser ungene klarer å tylle i seg! Tenk, at nå kan dere når som helst bli tobarnsforeldre! Rart! Husk å send meg en mld med en gang det er noe på gang. Jeg befaler! Skal se om vi får til å stikke innom på sykehuset en tur hvis du legger det til en helg;) Vil jo så gjerne se lille Oda, og det er kortere å reise til sykehuset enn hjem til dere. Regner med at vi ikke kommer hjem før til jul, egentlig...
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 ja det nærmer seg med stormskritt nå ja.. :-p gruer meg da.. :-o ja du får vel en mld regner jeg med.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå