Gå til innhold

Jeg vil gå ned 6 kilo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 58 og vil ned til 52. Klarer jeg det ved å bare gå tur ca. 1 time 3-5 ganger i uka? Og ca hvor lang tid tar det før jeg merker resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vill oxo ned 6 kg men klarer d ikke.. 57 er målet mitt da, har brei beinbygning så beina vises veldig gådt på meg vist jeg blir mindre enn d.

jeg er veldig aktiv av meg,jobber på småbarnsavdeling og er vasker atpå til 3 kvelder i uka. er mye ut sammen me gutta osv men d hjelper ikke stort på meg. men kansje du har en bedre forbrenning.

spørs kansje litt på kostholdet oxo, holder ikke bare med å gå tur tror jeg.

Skrevet

Det spørs på mange ulike faktorer.F.eks

1. Hvor høy er du?Eller med andre ord: Hvor mye har du å ta av?

Er du slank/tynn allerede er det mye tyngre å gå ned.

2.Hva du spiser.Slanking er egentlig ganske enkelt.Du må forbruke flere kcal enn du spiser. Samtidig må du passe på at kosten er riktig sammensatt.

Skrevet

Jeg er 164 cm høy/lav. Har slanke armer og ben, men litt ekstra på sidene av magen.

Skrevet

Kan hende at det ikke vil vise noen reduksjon på ønskelig sted selv om du tar av noen kilo. Mitt råd er å se på kostholdet, fortsette med å gå turer og gjøre mageøvelser som går på både de fremste og de skrå magemusklene. Dette vil stramme opp magen din, og er kanskje det som skal til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...