Ett_øyelokk.... Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Vet ikke hva den koster, men jeg ville bare si at jeg anbefaler ikke å kjøpe det. Da ville jeg heller kjøpt en vanlig regnjakke og en fleece jakke - seperat. En regnjakke med fleecefòr tar lang tid å tørke.. Barnehagen til mine barn anbefaler det ikke, de spurt om jeg ikke kunne kjøpe/ta med ei annen regnjakke.
Snupi27 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 vårt kostet 399 men det er med buksa og.. tynn fleece inni.. i barnehagen til emilie er de kjempe fornøyde.. det er ikke dem sitt problem om det tørker sakte eller ikke.. =)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 vi hadde reflex regnsett med slik jakke til snuppa i fjor og er ikke fornøyd. det gikk veldig fort i stykker... buksa ble helt utslitt i sømmene... i år kjøpte jeg et sett på obs, navigere tror jeg det heter og jeg kan ikke se forskjell i funksjon på dette settet og refleks sitt... virker som akkurat samme type men koster en del mindre så jeg kommer ikke til å kjøpe dyrt reflex i gjen når jeg har funnet andre merker som er akkurat like gode!!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Nå er ikke jeg veldig opptatt av merker, så jeg har sett meg ut en regnbukse og -jakke på Cubus som jeg skal kjøpe til jenta vår. Kjempe myk, varm og deilig fleece inni, tror den kostet 199 pr. del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå