Gå til innhold

Hvor myer koster en reflex regnjakke m/flecce inni?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva den koster, men jeg ville bare si at jeg anbefaler ikke å kjøpe det. Da ville jeg heller kjøpt en vanlig regnjakke og en fleece jakke - seperat.

En regnjakke med fleecefòr tar lang tid å tørke.. Barnehagen til mine barn anbefaler det ikke, de spurt om jeg ikke kunne kjøpe/ta med ei annen regnjakke.

Skrevet

vårt kostet 399 men det er med buksa og.. tynn fleece inni.. i barnehagen til emilie er de kjempe fornøyde..

det er ikke dem sitt problem om det tørker sakte eller ikke.. =)

Skrevet

vi hadde reflex regnsett med slik jakke til snuppa i fjor og er ikke fornøyd. det gikk veldig fort i stykker... buksa ble helt utslitt i sømmene...

i år kjøpte jeg et sett på obs, navigere tror jeg det heter og jeg kan ikke se forskjell i funksjon på dette settet og refleks sitt... virker som akkurat samme type men koster en del mindre :)

så jeg kommer ikke til å kjøpe dyrt reflex i gjen når jeg har funnet andre merker som er akkurat like gode!!

Skrevet

Nå er ikke jeg veldig opptatt av merker, så jeg har sett meg ut en regnbukse og -jakke på Cubus som jeg skal kjøpe til jenta vår. Kjempe myk, varm og deilig fleece inni, tror den kostet 199 pr. del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...